Bramy garażowe

Bramy garażowe Częstochowa

Bramy garażowe Częstochowa, bramy segmentowe składają się (jak sama nazwa wskazuje) z segmentów- paneli. Panele połączone ze sobą mocnymi zawiasami, które w trakcie otwierania przesuwają się wzdłuż specjalnie wyprofilowanych prowadnic w górę, aż wszystkie znajdą się pod stropem. W ten sposób nie ograniczamy miejsca w garażu.

Bramy segmentowe Częstochowa

Bramy segmentowe Częstochowa, taka brama segmentowa to rozwiązanie bardzo wygodne i uniwersalne, które ma wiele zalet, zapewniające bardzo dobre właściwości akustyczne i termiczne. specyfikacja techniczna

Zabezpieczenia:

System fingerprotection
Łączenie paneli – zastosowany system “fingerprotection” chroni przed przytrzaśnięciem palców.

Zabezpieczenie przeciążeniowe
Zabezpieczenie przeciążeniowe – zapobiega zgnieceniom – brama napotykając na przeszkodę automatycznie zatrzymuje się i podnosi. Stosowane w bramach z napędem elektrycznym.
Zamek – umożliwia otwarcie bramy od zewnątrz. Polecany do bram montowanych w garażach bez dodatkowego wejścia.

Rygiel ręczny
Rygiel ręczny – stosowany w bramach otwieranych ręcznie, uniemożliwia podniesienie z zewnątrz zamkniętej bramy.

Bramy uchylne Częstochowa

To jedne z najbardziej popularnych bram na rynku. Ich prosta konstrukcja oraz proste i sprawdzone rozwiązania mechaniczne gwarantują niezawodne działanie bramy.

Bramy rolowane Częstochowa

Oferujemy Państwu trzy wielkości skrzynek do bram rolowanych oraz dwie do osłon rolowanych w zależności od wielkości otworu bramowego. Skrzynie bram umożliwiają pozostawienie wolnej przestrzeni pod sufitem i dzięki temu zwiększają użytkową powierzchnię garażową. Maksymalna dostępna szerokość bram wynosi 4,5 m.
W standardowe wyposażenie bramy rolowanej wchodzą: skrzynka (250 mm, 300 mm lub 350 mm z konsolą), profil aluminiowy (PA-52, PA-55 lub PA-77) dopasują się do gustów naszych klientów oraz estetycznie wpisują się w kolorystykę budynku.
Bramy zawierają także elementy zabezpieczające w postaci wieszaków blokad, które uniemożliwiają podniesienie pancerza przez osoby niepożądane oraz hamulca inercyjnego przy profilu PA-77, który chroni przed niekontrolowanym opadnięciem kurtyny w przypadku awarii napędu.