Bramy

Bramy segmentowe garażowe


Bramy garażowe segmentowe składają się (jak sama nazwa wskazuje) z segmentów- paneli. Panele połączone ze sobą mocnymi zawiasami, które w trakcie otwierania przesuwają się wzdłuż specjalnie wyprofilowanych prowadnic w górę, aż wszystkie znajdą się pod stropem. W ten sposób nie ograniczamy miejsca w garażu. Jest to rozwiązanie bardzo wygodne i uniwersalne, które ma wiele zalet, zapewniające bardzo dobre właściwości akustyczne i termiczne.
specyfikacja techniczna
Zabezpieczenia:

System fingerprotection
Łączenie paneli – zastosowany system “fingerprotection” chroni przed przytrzaśnięciem palców.

Zabezpieczenie przeciążeniowe
Zabezpieczenie przeciążeniowe – zapobiega zgnieceniom – brama napotykając na przeszkodę automatycznie zatrzymuje się i podnosi. Stosowane w bramach z napędem elektrycznym.
Zamek – umożliwia otwarcie bramy od zewnątrz. Polecany do bram montowanych w garażach bez dodatkowego wejścia.

Rygiel ręczny
Rygiel ręczny – stosowany w bramach otwieranych ręcznie, uniemożliwia podniesienie z zewnątrz zamkniętej bramy.

Bramy uchylne


to jedne z najbardziej popularnych bram na rynku. Ich prosta konstrukcja oraz proste i sprawdzone rozwiązania mechaniczne gwarantują niezawodne działanie bramy.

Bramy rolowane


Oferujemy Państwu trzy wielkości
skrzynek do bram rolowanych oraz dwie do osłon
rolowanych w zależności od wielkości otworu bramowego. Skrzynie bram umożliwiają pozostawienie wolnej przestrzeni pod sufitem i dzięki temu zwiększają użytkową
powierzchnię garażową. Maksymalna dostępna szerokość bram wynosi 4,5 m.
W standardowe wyposażenie bramy rolowanej wchodzą: skrzynka (250 mm, 300 mm lub 350 mm z konsolą), profil aluminiowy (PA-52, PA-55 lub PA-77) dopasują się do gustów naszych klientów oraz estetycznie wpisują się w kolorystykę budynku. Bramy zawierają także elementy zabezpieczające w postaci wieszaków blokad, które uniemożliwiają podniesienie pancerza
przez osoby niepożądane oraz hamulca inercyjnego
przy profilu PA-77, który chroni przed niekontrolowanym
opadnięciem kurtyny w przypadku awarii napędu.

Close Menu